مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1399 ساعت 19:552020-08-29فرهنگي

فیلم| شعرخوانی استاد شهریار درباره واقعه عاشورا+ مداحی سلیم موذن زاده


بیش از چهار دهه از سرایش شعر معروف «حسینه یئرلر آغلار، گویلر آغلار» می گذرد؛ شعری که پس از چهار دهه هنوز در کوچه و خیابان های شهر شنیده می شود و یاد و خاطر شاعر بزرگ ایران زمین استاد شهریار را با نام امام حسین (ع) پیوند می دهد.

- فیلم شعرخوانی استاد شهریار درباره واقعه عاشورا+ مداحی سلیم موذن زاده بیش از چهار دهه از سرایش شعر معروف حسینه یئرلر آغلار، گویلر آغلار می گذرد؛ شعری که پس از چهار دهه هنوز در کوچه و خیابان های شهر شنیده می شود و یاد و خاطر شاعر بزرگ ایران زمین استاد شهریار را با نام امام حسین (ع) پیوند می دهد.

۱۳۹۹-۶-۹ ۰۱:۲۱ http://fna.

ir/ezg89n ۰ ۷:۳۱ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، بیش از چهار دهه از سرایش شعر معروف حسینه یئرلر آغلار، گویلر آغلار می گذرد؛ شعری که پس از چهار دهه هنوز در کوچه ها و خیابان های شهر شنیده می شود و یاد و خاطر شاعر بزرگ ایران زمین استاد شهریار را با نام حضرت حسین بن علی (ع) پیوند می دهد.

مَحرّم دیر خانیم زینب عزاسی بیزی سسلیر حسینین کربلاسی یولی باغلی قالیب دشمن الینده داها زوارینین یوخ سس صداسی بوگون کرب و بلا ویران اولوبدی حسین اؤز قانینا غلطان اولوبدی که بیت سوم آن چنان که گفته شد از مرحوم دلریش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم| شعرخوانی استاد شهریار درباره واقعه عاشورا+ مداحی سلیم موذن زاده

فیلم| شعرخوانی استاد شهریار درباره واقعه عاشورا+ مداحی سلیم موذن زاده